en gnista rik

Har aldrig haft så mycket pengar på kontot som jag hade igår, jävlar vilken känsla! Men den känslan brann upp på ILVA, haha!
Vi fick iallafall 5 bonuscheckar, det är inte fel! :D Och vi fick beställt alla möbler (i princip).
Oturligt nog bara så var 80% beställningsvaror, men det får vi ta när vi fick lägenheten på 2 veckor bara, typ. För en annan svensk hade det vanligtvis tagit ca 3 månader, men här, här går det undan!! Vi är nöjda iallafall :)

Men det kommer kännas konstigt att bara ha en säng, ett skrivbord, en datorstol och Robins gamla soffa i en månad ca, haha! Äääh ;)

Jobbar till 16 idag, nackdelen med att jobba inom handels, sen sticker jag "hem" till lägenheten.
Ses!!

Kommentarer
Postat av: mikishow

Hej hej ;),

Vill du vinna en bloggsvar?

Följ instruktionerna ;D på mitt

inlägg :



http://mikishow.blogg.se/2011/may/tavling-vinn-bloggsvar-av-mig-d.html#comment

2011-05-15 @ 13:06:50
URL: http://mikishow.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0