home sweet home

Alltså jag är inte människa just nu. Totalt död. Mina muskler ömmar, nacken är stel och ryggen är på gränsen till ryggskott.
Men jag lever :)

Ska se om jag hinner hem till mamma imorgon och hämta min sladd till kameran så jag kan visa lite bilder från Växjö (som jag lovat) och lite smått på vårt hem :)
Är superledsen att jag inte har tid till bloggen just nu, men just nu är det ordning i hemmet som kommer först och därmed b a s t a .. eller säger man så? ;P

Nu: Pytt i panna!
Sen: Måla köksbordet och sätta ihop byrån til sovrummet.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Sofie! :) var är de ni har flyttat? Nu vill vi snart se bilder :) kram

2011-05-27 @ 22:02:47

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0