i -brist -på -annat -skrivande

Försökte sola lite precis, men nähää, då skulle molnen komma i gäng och blockera hela solen för min kropp!
Fan alltså, då får man sätta sig här istället!! ;)

Ska på lägenhetsvisning idag, även om det verkade som att lägenheten redan var bortlovat till någon annan, haha (okej?). Sen imorgon ska vi kolla in lägenheten på Hantverkaregatan igen, sist vi var på visning fanns det inga lampor i lägenheten när vi kollade på den 9 på kvällen .. Så jag bad om en 2:a visning :P

Vi är trots all ok:ade för den lägenheten så den är vår om vi vill ha den ... Ska vi??? Aaah ...
Fan vad allt händer snabbt nu!! Och jag älskar att vi fixat allt själva, detta bevisar bara att när man verkligen tar tag i saker så händer det.
Men tar vi lägenheten på hantverkaregatan så kommer vi få leva sjukt snålt, är vi inte redan tråkiga som vi är så kommer vi bli tråkigare för när allt är betalt och vi lärt oss leva på nudlar och vatten så har vi kanske en 20:a vars kvar att leva på !! TJOOOHOOO! Så därför ser jag detta bara som ett startskott för oss (om vi väljer att ta lägenheten), så glöm inte bort att vi fortfarande letar annat också ;)

Peace out!

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0