jävlar i namma

Ska snart åka ut till smyge och serva bilen, lilla nisse bilen ska bli fin ^^

Trodde att jag skulle få tid under dagen till att fylla i min senaste tatuering, men nope, 2 veckor till får jag hålla mig. Men bara jag kan sola på Rhodos så är jag lugn :D Så jag har bara haft en skittråkig ledig dag, hade hellre jobbat eller letat möbler, men allt kan man inte önska sig ..
Nä kanske skulle jag kört ner och växlat pengar på jobb? Jaa .. det gör jag.

Kan förresten berätta att en ny header, och ett nytt utseende är på gång till mig blogg, ska bara få honey undertill till att hjälpa mig lite, är aningen skitkass på sånt själv ...



Kommentarer
Postat av: Sara

Ha en fin fredag :)

2011-05-06 @ 15:49:03
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0