love

Satt precis och läste igenom min blogg, oj vad jag måste starta om på nytt :) Kan nog i all hast skriva som om jag vore en galning, haha!  Men jag står för den jag är, inte meningen att verka arg och brysk bara :P Men ni som känner mig vet att jag är rent för snäll :)

Känner mig just nu lika ledsen som lycklig. Mycket händer på en gång, jag har stora förhoppningar men små förväntningar (kan man ens säga så?)
Jag jobbar väääldigt mycket för tillfället, har verkligen inte tid just nu för bloggen. Måste ta hand om hemmet, migsjälv, måste sova, äta, umgås .. Och jag kämpar vekligen. När/var/hur hittar man balansen där emellan? Och när ska jag hitta balansen på brädan jag står på just nu?
Jag ser verkligen en framtid på jobb, men går bara på ett vikariat som inte leder mig särskillt långt. Jag har fått fina erfarenheter men är ledsen för att jag inte kan komma längre. Det känns som att man ställer upp en massa, på mina 3 (?!) jobb, men mer än så är det inte. Missuppfatta mig nu inte, älskar det jag gör, men i min framtid vill jag inte bara leva på vikariat och jobba extra hela tiden.
Faktiskt så frågade en kund efter mitt nr häromdagen, hon har ett företag inom modebranschen och ville ev erbjuda sina tjänster till mig. WOW tänker jag, kan detta vara mina chans? Vet inte.. vet inte.. Men jag ska googla en massa nu på företaget :) .. Sen ska jag sova, ooh vad jag ska sova. Fy vad trött jag är märkte jag nu!




Kommentarer
Postat av: Josie

Våga satsa! Det är allt jag har att säga min finafinafina och otroligt begåvade vän <3<3<3

2011-09-22 @ 00:44:30
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0