This is

me.




(känner mig som 13 bast, tar "posebilder", hahaha)


Kajsa svek mig idag och på fredag, buhu .. :( Fredag visste jag ju att hon kanske skulle iväg, meen .. hallå, jag ville ju va med dig :) :D

Så, alla gangstrar därute, vem är ledig på fredag? Give me a plingeling ;)
(kompisdesperat)

Igår så hände nått ungefär utanför jobb, 2 ambulanser och 3 polisbilar, plus en motercykel polis. Jag och Gunnel hade värsta stenkoll (nyfikna jävlar). Och våra gissningar var antingen :
1. Fyllebråk
2. Knark
3. Mördade hundar

Detta trodde vi eftersom det var i "socialfall husen", och vad står inte i tidningen idag, jo läs ..



Sjukt sjukt ..

Mördade hundar eftersom vi har sett nån som bor där som slår sina hundar.
Hehe, jag vet, det låter knäppt :)

Ikväll blir det Bachelorette och SYTYCD!

Tjohej!



Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt förlåt förlåt föööörlåt men jag sitter här nu 22.40 och är lååångt ifrån klar så jag hann verkligen inte :/ <3

2009-08-12 @ 22:38:53
URL: http://kajskajskajs.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0