Typ punka

Alltså .. häromdagen var jag så jävla kass så jag körde på trottoarkanten med min lilla Nissan. Åh.. och vad ser jag inte när jag går ut till bilen igår. Jo att halva luften är ute ut hjulet .. Åh vad jobbigt liksom. Och idag var jag tvungen att ta bilen till jobb, men det funkar att köra ju? Haha, men iallafall jag körde ner till OK macken och frågade om dom ville hjälpa mig. "Öööh, jag är ensam i butiken så jag kan inte gå ifrån". JAJA. Tänkte jag, jag får väl testa mig fram, spruta i lite luft eller nått. Så säger han i butiken "gå ut till han killen som pumpar sina däck just nu, han kanske kan hjälpa dig?" Ok, jag får väl göra det sa jag. Går ut.. så ser jag att det är "min första" alltså ni fattar, killen som "var min första" och som jag inte snackat med på flera år. Och med OK killen i bakhuvudet så var jag ju tvungen att fråga han om hjälp. Hahahah. Det var roligt .. skämdes som en kattajävel, men han hjälpte mig och vi skämdes nog lika mycket båda två. Men .. haha.
Jaja, det är luft i däcket nu iallafall .. Så vi får väl se imårrn om det är luft kvar eller om jag får köpa ett nytt däck.
Skaffa aldrig bil, det är skitjobbigt :)



Sista dagen på jobb var jobbigt .. Dagen gick ju så snabbt förbi, sen var det kramkalas och jag bjöd på kaka.
Det är tungt, yesbox!

Men imårrn ska jag till Vero Moda och provjobba, så kom inte in och stör mig ;) hahaha!

Annars antar jag att veckan blir lugn. Jag och mamma drar in till fields om ingen annan vill följa med? Sen kanske jag måste skriva in mig på arbetsförmedlingen?
A-kassa förtjänar jag ju trots allt ..
Fan vad jag känner mig fattig och utblottad! Naken mitt på stan! Så känner jag mig!
Nä, snälla någon knip mig!

hejhopp!


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0