antingen eller

Jag och Robin såg förrsten Baksmällan i lördags! Bästa filmen jag nånsin sett! Eller roligaste ;)
Jag har aldrig sett en roligare alltså! hahaha! Nästan exakt min humor, och det är sällan det går ihop! Så SE DEN!
Vi åt även på Pizza Hut, vi kunde inte låta bli .. åh, värsta fettona.. Men berättar jag vad vi åt så är det värre .. Det ni ;)

Midsommar var också på topp! Jag hade verkligen jätteroligt! Men jag undrar om jag drack lite för mycket? ..ja

Bilder kommer sen ..

Träffade Både Josse och Kajsa igår, vi övertog Berras lägenhet men det fick han banne mig bjuda oss på! Och vad vi kan snacka girls? Timmarna bara går ..
Men det är skoj :D

Nu ska jag göra en sallad till lunch, och ikväll kommer jag antingen va helt knäckt, eller överlycklig? Vi får se.



Kan man använda denna bilden till sitt CV?


Kommentarer
Postat av: Emmie

Visst va Baksmällan bra?! Jag och Johan såg också den och man satt fan och garvade högt :D Rikitgt roligt :P



Haha, lite för mycket av de goda? ;) Men de e så de ska va :D



Vad tråkigt med jobbet :( Hoppas de går bra idag:)



Jättefin bild Snoffe, ser ut som en riktigt fräsching ;)

2009-06-24 @ 09:26:31

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0