hello party people

Precis lagat lite mat till mig och mamma, mamma slutar jobba kl 18 så jag hann slappna av lite nu i mellan :)
Jag är riktigt trött idag! Och ändå har jag inte gjort ett skvatt? haha, vilken latis!
Men jag ska faktiskt ut och gå en sväng senare. Får väl ta en timmes runda så jag inte får skuldkänslor över att jag varit helt slapp idag!

Jag har varit så fruktansvärt onytting de senaste 2 veckorna. Ätit på huses, ätit världens godaste pizza, faktiskt från instanbul här i trelle, Amerikans pizza med pepperoni. MUUUMS JÄÄ!!
Godis, chips .. ostbricka .. alltså, jag skäms. Haha. Sen kommer man hem till Robins föräldrar så har dom lagat GI mat och gjort GI bröd till mig, så bantar jag inte ens :D hahaha! Men jag får börja om nu snart! Har ju iallafall gjort kyckligsallad till middag idag, så mums på det!

Fick en bra närbild på lillen när hon sover :D




Dagens middag :)


..Bakpotatis från huses, hahaha! Den var god, dom hade dränkt den i sallad, så man fick gräva sig fram till det smaskiga, men det var bara bra för då blev man mätt på salladen :D Så det blev inte lika onyttigt ;)

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0