solen

Har solat lite idag, skönt :) Men det känns som att färget inte sätter sig? Är det bara inbillning eller är det jag som är knasig? haha

Det var så himla roligt imårse, jag satt på tv3, hann inte ens kolla 30 sekunder på programmet ..Home makeover, och sen bölade jag! hahahah. Jag kollar inte på det programmet för det går inte. Jag bara bölar! Man har det så himla bra egentligen, jag bara klagar över "små" grejjer hela tiden, men tänk på alla dom som verkligen inte har någonting? Då skäms man att man klagar på att man är tjock eller att man kanske blir arbetslös .. yadda yadda ungefär.
Men sen å andra sidan så klagar väl alla, människan är bara så. Kvittar om man bor på gatan eller i en lyxkåk så har alla problem och mår dåligt över något.

Nu ska jag till willys och handla!
/Sofie

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0