Ännu en regnig måndag

Vaknar av att det regnar, när ska sommaren komma? Bu huu ..

Och varför skulle jag lova min syster att hon just denna dag skulle få låna bilen? Här har vi en som kommer komma plask blöt till jobb om inte regnet avtar, (hoppas hoppas hoppas).
:)

Hade en supermusig helg, älskar sånna helger, det får mig att bli lite levande igen. Hatar mitt svensson liv annars, jag är inte redo för det än, jag har fortfarande lite kvar att ge ;)
Men, det blir inte mer än vad man gör det. Och det har jag bevisat dessa senaste veckorna när jag verkligen tagit tag i mig själv.

Det blir jobb idag, sen åker jag ut till st.isie och stannar över natten.
I'll be right back tomorrow people!
Over and ooout ;)


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0