Besvikelse i all ära

Blev lite fika på stan med min Robin Hood, åt världens segaste och övergrillade macka på vattentornet, så ät inte den där, ungefär :D
Sen har vi bestämt oss för att inte se bio idag, vi behöver båda spara pengar så vi kan vänta. Man kan mysa hemma också :)

Blev så glad innan på stan då jag hittade kavajen på H&M som jag vill ha, MEN, såklart ett men, "JA DOM HAR FÅTT IN MIN STORLEK IGEN" skriker jag! Väl inne i omklädningsrummet " NÄÄ, DEN ÄR FOR STOR, JAG BRUKAR JU HA 38, FAN JAG BEHÖVER 36". Så that's the end of den Kavajen! OM dom inte får in den igen .. men man hoppas inte på för mycket.
Hittade inte tröjan från H&M som jag sett heller, såg den häromdagen men orkade inte testa, såklart är den slut nu. Jag som själv står i butik borde veta att man aldrig ska gå ifrån något man ser i sin storlek ..

Hittade ett gammalt läppglans i en gammal kuvert väska, jättefint rosa, hade glömt bort att jag hade det :) Frågan är bara hur länge sånt håller? För det är fortfarande lika fint, lika rosa och lika väldoftande som för ett år sedan :) ..haha.

Ha en mysig kväll!

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0