Krossade frukost planer

Godmorgon sunshines! :)

Mamma sover, Robin sover och mimmi kom nog inte hem inatt?
Tänkte att jag kunde överraska de andra och göra pannkakor, men den tanken gick i kras när jag såg att vi inte hade mjölk hemma :(
Så istället hottade jag i mig 5 rostemackor :D ..Här är en som kan äta ;) hahahaha.

Känns som att jag varit med Robin varenda dag nu, men vi har väl varit extra mysiga ihop bara :) ..
Men SNART vill jag ut, jag vill ha fest, kräftskiva, vadsom?! Jag är på hugget iallafall! Redan en outfit vald till och med :D hahahah!

Håller förresten på att lära mig danska .. över nätet ;) Det finns otroligt mycket att lära på nätet faktiskt, hela räknesystemet, ord från a-ö (fast deras alfabet). Ja, bli inte rädda om jag snart bajsar på danska, haha!

Nä, nu ska jag bläddra igenom tv kanalerna!
Big hug!

Kommentarer
Postat av: Josie

Hahahaha du är för rolig Sofie!

När ses vi?! Jag vill också på kräftskiva och PARTY PARTY!! Om jag får lägenheten den 1 september får vi fixa till en kräftskiva där! ;P :*

2009-08-09 @ 14:04:58
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0