kräftskiva på två?

Helgen har varit supermysig!
Bröllop i lördags, sedan drog jag vidare till min älskling i stora isie :)
Alltså, kan man ha så roligt på bara två personer? Och vad heter det om man är två personer och ska äta kräftor? Säger man kräftskiva när man bara är två personer? Vi hade iallafall det, kräftskiva .. bara vi två ;)
Alltså, jag kan berätta att det var den roligaste kvällen jag haft på länge .. bara jag och Robin, kräftor, lejonkungen, 90tals musik .. aaah, jag vet inte varför vi hade så roligt? :D hahaha!


Förberedelse.


AAAH


Dom ser ju inte pigga ut direkt ..


Den ena attackerade Robin! Helt crazy ..



Sen i söndags så bjöd Robins föräldrar oss på bio, 1,2, 3 kapad. Rätt ok film, synd bara att slutet inte gav lite mer ..


Vi passade på att gå lite på Malmöfestivalen också, gav oss inte särskillt mycket dock ..

Återkommer senare :)
Kram Sofie!

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0