You don't know what you got

Jag är redan klar, har absolut inget att göra innan jag börjar jobba. Varför la jag mig inte och solade i en timme? Haha ..
Får väl dra ner till stan en sväng då .. Farligt tidsfördriv :)

Hittade förresten kavajen som jag vill ha på H&Ms hemsida i min storlek. Ska man beställa?

Ser inte supersnygg ut på bilden, men den är fin i verkligheten :) Rätt lång, som jag vill ha den ..
Vill ha en grå också, men det har jag faktisk inte hittat nånstans ..

Nu ska jag ner och möta Robin på McDonalds .. haha. Add some more fat to this body!


/Snoffe

Kommentarer
Postat av: Josie

hellooooo, jag vill också McD:a för en gångs skull! GE MIG MAAAT! haha Vad ska du göra ikväll sötnos?

2009-08-07 @ 12:01:09
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0