Nämen oj

OJ vad det snöar här i lilla Trelleborg!
Det var banne mig tur att jag hann med min powerwalk innan detta ovädret kom!

Och på tal om min lilla powerwalk ... haha. Okej, jag fick ett litet ryck, kände att "what the biiiip, jag ska nog fan jogga lite, det kan ju vara skönt". Mmm, visst .. jag är så fet att jag fick ett näästan astma anfall! hahah!
Och jag hade inte med min medicin! Som tur var det fem minuter hem så jag kutade som en gammal tanta hem, flåsandes värre än en häst! Näää, det var fan tur att jag gick själv :D
Men efter en liten dos vidgande så var jag ute på vägarna igen.

Väldigt pinsamt, men, men men men, jag är otränad. Plus att (får man skylla på det?) jag hade på mig en stor dunjacka, mössa, vantar och halsduk!
Men tro inte att jag ger mig, jag ska klara av att jogga. Jag kommer att tvinga mig, bara för att man får snygga ben av det ;)


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0