Michael, den största av alla!

Glöm Elvis, glöm ABBA, det ÄR Michael som är den största någonsin!
Har suttit hela kvällen och kollat på allt vad det heter MJ på tv! Det är så jäkla roligt att se utvecklingen, se HUR bra han faktiskt var! Jag har aldrig sett så många tjejer svimma på en gång! Jag svimmar .. hahahahahah!
Roligast av allt var att se Thriller uppträdandet (på koncerten som än går på tv4), Oh My Lord .. Jag trodde jag skulle svimma som jag skrattade! hahaah! Och när hans dotter höll tal, jag GRÄT!
Jag hörs som värsta fanet nu, men i ärlighetens namn, Michael Jackson is the shit! Jag tror att han var kung över världen, ALLA vet vem han var, hans musik och VEM har inte någon gång i sitt liv blivit inspirerad av honom? Till och med dinosaurierna .. Till och med salt och peppar (black&white).
Och nu överdriver jag inte ;) hahahahahahah


Vet inte om jag kommer kunna somna inatt så uppstirrad jag är just nu! Jag sitter helt ensam hemma och har tv:n på högsta volym (mina grannar hatar nog mig vid detta laget).. med en mördarspindel (lika stor som en häst) som jag fångade i en burk innan. Eller en matbox för att vara exakt! Trodde att den skulle förvandla mig till spiderman så stor den är. Hoppas att den dör av syrebrist i matboxen inatt.

Godnatt!
/Crazy Sofie

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0