Saknas en skruv

Jaha, ännu en fredagskväll. Hade faktiskt igen aning om att det var fredag idag, trodde att det var torsdag. Snacka om mycket i huvudet, helt lost. Men jaja, nu vet jag iallafall att det är fredag :)
..En skittråkig fredag, för jag ska inte göra ett dugg! Sitta hemma helt alone. Jag ska jobba imårrn, så det är inte värt att göra något heller, för jag vill inte va zombie på jobb imårrn. MEN, skulle något hända .. sååå .. klart då tackar man inte nej ju ;)
Men det är väl upp till mig själv att höra av mig, så vill jag göra nått så får jag höra av mig! MEEEN, som jag sa innan, just idag bör jag inte göra något så jag kommer inte att höra av mig :)

Känner att det var ett tag sen jag träffade Emmie, får slå henne en pling en dag. Förresten, Falsterbo Horseshow nästa vecka .. Kanske vill Emmie hänka med där? Jag ska messillimessa henne nuuuu buuu!

Tjo ko!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Assåååeeeee hej! Jag sitter också själv denna fredagskväll ;) hahaha

2009-07-03 @ 22:02:37
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0