Skapa en karriär

Nu är jag här igen .. haha!
Börjar kl 13.00 idag, så jag såg till att gå upp i extra tid idag så jag skulle kunna slappna av totalt och komma utvilad till jobb.
Jag har precis suttit och finslipat mitt CV, jag gillar det nu, men som min svenska lärare alltid sa till mig i skolan "skriv hellre en rad för lite än för mycket Sofie". Alltså, jag skriver alltid för mycket. Men det lönade sig när jag skrev recensioner, det var jag bäst på :) Haha! För då handlade det om att skriva mycket av ens egna tankar, och O ja, jag kan tycka till tydligen ..
Kanske skulle bli en sån som skriver recensioner? Hur fan blir man det bara? Jag gillar trots allt att se filmer, läsa böcker och kommentera andras grejjer. Nja? ..Frågan är bara om mn skriver tillräckligt bra? Men det kan man väl också finslipa? Jag kan ju börja med att skriva recensioner här? Det ska jag banne mig börja med, varje gång jag läst en ny bok eller sett en ny film så ska jag skriva om den här. Hhahahaha, fy fan vad jag har idéer!
Jag är tönt, jag vet, men hellre testa än att bara strunta i saker och säga "fan att jag aldrig testade det".
Man kan ju ha dolda talanger ... ;)

Nu ska jag äta nåt litet så jag är fit for job!
Hörs kanske ikväll!
/ Sofie - den knasiga tokstollen


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0