Stiff

Har haft så ont i ryggen idag på jobb. Men det är för att man står hela dagar utan att sätta sig mer än 1 minut i taget när man kan. Jag som till och med tog ett par fula Birkenstock sandaler för att dom skulle va "fotriktiga" haha, oh no ..

Sen blev jag mobbad när jag kom hem för att jag inte orkade göra något till mitt kött mer än sallad, så jag fyllde ju mer än halva tallriken med bara sallad. Tydligen så vad det fettovarning på det fastän det bara var sallad ;) haha!
Men jag orkade faktiskt inte allt.. om det är till någon hjälp ;)

Sen så har jag fått 2 McDonaldsglas idag, ett av Robin och ett av Frasse. Alltså, vilken samlare jag är ;)

Resten av kvällen blir det bara lugn, jag är så trött så jag orkar inte göra ett skvatt! Igår var jag ute och gick vid denna tiden, men idag hoppar jag gärna tack ..

Puss
/Sofie



Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0