Välj ett bättre tillfälle

Godmorgon!
Filmen var bra igår, inget mega hit kanske, men bra. Värd att se ändå, haha!

Detta är så galet, precis nu när jag blivit arbetslös så får jag brev (som jag tidigare nämnt) att jag ska besikta bilen, sen väntar jag på den dyra räkningen på bilförsäkringen. SEN vet jag att min årliga kontroll hos tandläkaren snart kommer att komma! Har för mig att det var något annat också, men eftersom jag är helt knäckt av allt annat så kommer jag inte på vad det var nu. Vad fan, kan det inte komma på ett bättre tillfälle? Jag kommer att skjuta fram tandläkarbesöket i 100 månader tills allt löst sig ju!

OM jag orkar ikväll så ska jag recensera filmen jag såg igår för er ;)

Öppnar affären idag, så jag måste verkligen göra mig iordning det sista nu så jag kan cykla snabbare än Lance Armstrong till jobb!

Tjong ballong!
/Sofie

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0