Vill du äckla någon?

Kommer hem denna morgon (sovit hos Robin), och vad möts jag av i dörren? VÄRSTA FISKDOFTEN! Mamma hade ätit fisksoppa igår och "glömt" plocka undan efter sig .. yeah right!
Så jäkla äckligt! Vill ni nånsin äckla någon så ställ gammal fisksoppa i köket! ÖRK!
Så nu har jag sprungit runt och städat och vädrat överallt här hemma!

Börjar jobba 12 idag, 12-16 .. så jag får väl ta en kopp kaffe snart och sätta mig ute i solen.
Typiskt att det var fint väder igår när jag var bakis och sov bort halva dagen, hann iförsig sola i 2 timmar men det syns inte. Jag vill att det ska synas direkt, hello nigga, ungefär ;)
Och idag kommer det sääääkerligen också att vara strålande väder, kanske hinner jag sola i nån timme iallafall innan jobb?

Tror inte att jag gör något ikväll, jag börjar trots allt att jobba kl 10 imårrn!
Kanske att jag drar till Falsterbo imårrn, men tänkte isåfall att jag sticker med Robin och Robert dit.
Vi får seeee !

Nu måste jag ha lite kaffelaffe!


Kommentarer
Postat av: Josephine

Jag jobbar 10-16 idag så vill du hitta på med något så hör av dig :) Förlåt att jag dock inte hört av mig :O Det blev så lite tid kvar efter jag kommit hem och ätit i så i onsdags, så det hade nog inte varit så lönt för min del :*

2009-07-17 @ 09:45:27
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0