En snabb

Sitter här helt ny duschad, ska snart börja göra mig iordning till jobb. Chefen ringde igår och undrade om jag kunde jobba idag för dom behövde en extra hand nu då dom ska märka ner till rean (som börjar efter midsommar) så visst kan jag jobba! Lika bra, annars hade jag ändå inte gjort ett skvatt idag. Jag är pank som en lus, och känner mig tjock som en flodhäst, så varför inte springa av sig lite på jobb.

Spelade The sims 3 helt för mycket igår. Men jag spelar några dagar, sen tröttnar jag och tycker att det är dö tråkigt, så jag kan väl spela av mig :D Fast mindre dåligt är att jag sket i att ut & jogga igår baaara för att "timmarna rusade förbi" framför spelet, hahah!

Vi ses!

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0