ändrade planer-

09.50 ringer det i min mobil "heeej, är du vaken? Det är Jenny, vem är dte som ska öppna Glitter??? Där är ingen nere?!?!" Jag hade precis vaknat, låg bara och vaknade till lite. Jag skulle ju inte börja förrens 15.00?! Men stackars Therese hade glömt att hon skulle öppna idag, så 10.35 var jag på glitter. Som tur hann Jenny ner först och öppna. Men som dte kan gå :)
Jag fick ju panik, trodde att det var jag som sett fel på schemat, men "som tur" så var det inte jag som sett fel (för det är en mardröm att kolla fel, jag har till och med tvångstankar varje kväll att kolla schemat och sover med kalendern brevid mig så jag inte ska se fel) hahah ..

Men men, vi hann öppna i tid iallafall :)
Så istället för att börja 15.00 så slutade jag då. Men jag jobbar faktiskt hellre morgonpassen, kvällarna är tråååkiga ..

Ska bara ta det lugnt idag, tv:n är " in the spotlight" som vanligt varje tisdag (ugly och despan) :)

Hejsvej!

Kommentarer
Postat av: Josie

Du har samma sjukdom som jag hahaha

2009-11-24 @ 18:09:04
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0