Ge mig vitaminer

Jag blir aldrig frisk! - Känns det som.

Varje natt vaknar jag och är helt stopp i allt man kan vara stopp i (känns det som)! Kan i n t e  a n d a s!

Trodde att jag skulle dö igår på kalaset, host host skratt skratt host host, så var det ungefär. (känns det som)

Ska gå och jobba snart, öppnar 12 så det är iallafall skönt så man får lite sovmorgon.

Jag ska nog förresten ändra tillbaka till liten text? Eller?


Förresten, gårdagens inköp från H&M .. oops.

Skossor och ..


En riktigt sassy top .. haha. JA jag ska va lite sexy hade jag tänkt, hahahahahha!


Jag ska ju jobba hela veckan, men onsdag ska jag vaccinera mig .. Vågar knappt det, men känner att jag måste, hellre det än att förvandlas till en gris om man får svininfluensan! Blä! ;)

Nä nu ska jag ta på mig något varm
Pussochkram!

Kommentarer
Postat av: Josie

Oj sådan sexig, nu blir Robin glad haha ^^

Jag är ledig fredag lördag söndag denna veckan om du vill ses :)Eller efter jobb en dag? I morgon ska jag ta sprutan!! Håll tummarna på att jag överlever :O

2009-11-09 @ 15:01:50
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0