Klydderi klyddera'

Jag undrar om min text ser likadan ut i alla datorer? Hoppas det, för denna är jag nöjd med?

Sitter just nu i telefonkö hos skatteverket. Fick ju höra att man kunde råka ut för värsta skattesmällen om man har flera olika jobb .. Och vem vill behöva betala restskatt på flera tusen.. Gärna inte jag.
Men nu har jag prata klart med dom, skatteverket hade jäkligt bra service faktiskt. Det hade definitivt inte a-kassan .. inte den tjejen som hade hand om kassakorten iallafall. Det är sjukt så mycket klydd det kan vara.
Hatar detta.

Nu får jag väl snart hoppa in i duschen så jag kan dra mig till jobb vid 15.
Skön vecka denna vecka :)
Jag älskar att få klä upp mig till jobb, för nuförtiden klär jag inte upp mig direkt längre ..

Vi hörs kanske ikväll!
.Snoffe

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0