nanna gott

Det ska jag göra nu!

Börjar inte förrens (lyxtiden) 15.00 imorgon .. hey!
Irriterad över att jag på "min lediga tid" har tagit min an saker ändå. Just nu behöver jag bara vara ledig när jag väl ska vara det. Men äsch, vad hade jag annars gjort? Legat hemma och ätit chokelad och skaffat mig en extra fettvalk? Kanske tur att jag är så dålig på att bara säga "nej" eller "jag orkar inte". Och det är inte ens jobb jag har tackat ja till :)

Haha.
Bara en sån sak som att träna orkar jag inte ens. Härliga pengar jag slänger rakt ut i luften ..

Men jag gjorde faktiskt en bra sak innan, jag har hittat en ring som jag supergärnajättemycketvillha, men jag sket i att köpa den trots att jag väntat 2 veckor på att den skulle komma in igen. Nu fanns den igen och jag har bara ikväll på mig att hinna beställa .. men jag sa nej till mig själv. Jag har tyvärr inte 400 spänn innan löning. -Jävla julklappar, tar alla mina pengar ;)

Nää, nu säger jag GOD NATT!


Kommentarer
Postat av: kajsa

BRA Sofie! ;) haha

2009-11-24 @ 08:27:55
URL: http://kajskajskajs.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0