scotty doesn't know

Hej hopp gummisnopp!

Gud vad jag är trött idag! Denna morgon var den svåraste på länge att behöva gå upp!
Har man verkligen blivit så gammal? Jag gick och la mig vid 01.00 inatt, och upp 08.00? Hallåe, jävla kärringafasoner min kropp håller på med, jag får nog knipa mig själv i armen :)

Gårkväll spenderade jag emd Josie och Kajsi, och vi gjorde exakt vad jag skrev att vi skulle göra -äta sushi och kolla idol!
Såå rädd jag blev när jag trodde att Erik skulle åka ut! VA?! Hur kunde han stå där?
Men han klarade ju sig som tur :)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, sen är det väl dags att ta på sig sin "uniform" och go to work!
11-16 idag, så det är väl rätt lugnt!

Kommentarer
Postat av: Josie

Vi glömde ju dricka kaffe hahaha

2009-11-21 @ 18:17:47
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0