sunday morning

Gissa om jag sovit gott i natt? Gick och la mig redan vid 22, haha. Sen när Mimmi kom hem från sitt festande i natt så vaknade jag ju och blev skit pigg, vanligtvis så har jag ju kommit en längre bit in på natten och in i sömnen vid den tiden :D

Ska snart gå ner och öppna affären, 4 timmar rinner väl förbi snabbt? Inte kul att jobba när man är snorig, tror ni att man säljer bättre när man är röd om snuuuudan? :D

Såg ni förresten den nya serien Flash Forward?
Jag gjorde iallafall, och jag tycker väl att den verkar helt ok?
Lite wannabe Lost och någon annan serie som jag inte kommer på, men hey, dom blev väl populära? :D


Ha en bra dag :)

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0