Tycker synd..

.. om min klädstång. Ännu ett inköp idag .. Fel färg, men rätt tröja! (den guldiga)
Stackars klädstång, jag måste ha vikter nertill för att den inte ska välta ... haha. Jag ska göra en rolig sak.. bara för skojs skull ska jag räkna alla plagg som hänger där. :O -någon dag.

Och min byrålåda .. öppnar man lådorna för långt ut utan att hålla i lådan så tippar byrån ..




(jaa, jag har fått några "hemmet journal" av mjormor .. )

Jag har faktiskt skrivit lite julkort idag :) Det är så roligt, haha .. Jag har iallafall roligt när jag skriver! Ni som får i år kommer nog skratta lite kan jag berätta, tss ..

Kommentarer
Postat av: Josie

Hahahaha sötnos! jag har iofs inte lagt i alla mina kläder i byrån, så vem vet, den kanske också tippar! :S

2009-11-24 @ 22:59:34
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0