uppe före tuppen

Jag är uppe tidigare än jag borde ..
Min syster är på väg till Ullared .. så visst väsnades hon och pojkvännen lite, 5 PÅ MORGONEN!
Så när klockan var 6 så bestämde jag mig för att lika bra stanna vaken.
Kul va?

Jag jobbar 09.30 till 15.30 idag, sen ska jag ut till Maglarp. Är väl hemma till senast 21 hoppas jag.
Sen får Robin pallra sig hit så jag slipper sova ensam :)

Förresten, istället för att dammsuga igårkväll så dammsugade jag nu imorse .. (haha). Men jag är fan inte den jobbigaste grannen i detta kvarteret, det finns personer/djur här som är ordet "jobbig"! Så jag kan nog dammsuga när jag vill ...

Jaha, vad ska jag göra nu när jag har massor av tid över?


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vi gick faktiskt upp kvart i sex..;)

2009-11-25 @ 19:39:23
URL: http://arndtmimmi.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0