Nu börjas det

Godmorgon mina vänner!
Jag ska snart gå ner och äta lite frukost, tänkte att jag kunde slänga in ett litet inlägg här först :)

Jag ska till min jobbcoach nu vid 11.00. Så vi får väl se vad detta ger mig? För det jag behöver hjälp med är att hittat ett heltidsjobb, resten klarar jag själv? Känns som att jag gör det iallafall. Eller? Jag har ju redan två jobb ..

Sen ska jag börja jobba kl 16.00. SEN är jag ledig resten av helgen! Det ska bli skönt att bara slappa och bara "don't worry, be happy".

Förresten, när min syster var och skulle ta Twinrix spruta igår så fick hon reda på att alla ska ta svininfluensaspruta nu om en månad ca? Dom som missar den får väl betala för den eller strunta i den och riskera att bli sjuk. Tydligen ska sprutan vara gratis och dom kommer att gå ut med information om detta väldigt snart .. Jag blir nästan rädd när dom säger så?
Men jag ska ha sprutan iallafall! Snacka om kaos när alla ska ta den?

Nä nu kurrar magen!

Ha det så bra!

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0