The most vääckraste

Äntligen har jag fått mitt fina armand! :) Men jag köpte bara en berlock för jag kunde inte bestämma mig :P Sen plus att lövet som jag så gärna vill ha var slut, bu hu .. Robin skrattar varje gång jag berättar varför jag vill ha lövet, "för att jag är ett höstbarn" säger jag. Vadå då? :D


Visst är det fint? :)

Detta är berlocken som jag köpte:

Bilden gör den inte rättvis, ser helt tillstött och skadad ut här. Ska fota det på min arm så ni får se for real! :D

Usch jag harblivit så dålig på att skriva här. Innan älskade jag det, men nu har jag ingen inspriration längre. Kanske för att jag inte har någon ordning på mitt liv? Ska börja jobba ett 3:e jobb nu (så säg inte att det är omöjligt att hitta jobb idag), så när jag väl är hemma så vill jag bara vara hemma och njuta. Njuta av ledigheten :)

Idag ska jag självklart ladda upp med godis och mys framför säsongspremiärerna av Ugly Betty och Desperate Housewives ! TJOHO!



Mysig kväll allihop!


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0