ekooooo

Det står totalt still i mitt huvud just nu ..
Noll inspiration och 8 kg:s övervikt ..Fan alltså, varför ska det vara extra svårt ibland?

Jag hade iallafall världens mys med min Josephine igår, fan vad du är braaa !! :)
Kl 23.45 sa jag till Josephine " eeh, ska jag köra dig hem nu eller?" hahahah, shysst vän jag är ;) Men jag var trött och visste om hur det hade blivit idag om jag inte sagt det då ;)

Men inte hjälpte detta ändå,  jag fick en skitjobbig morgon ändå =jobbiga cats running around and SCREAAAM in the house.
Fan, jag drog dom lite i nackskinnet så lugna dom ner sig. Kattafaan.

Men men, nothing to worry about, nu ska jag hålla tummarna att mina skor kommer idag istället, sen ska jag ner & äta en god frukost och hoppas på att även jag får en successful framtid.

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0