Se döden i spegeln

Åh, förresten ..Jag var med om en mardröm imårse ..
Hrm, åh vad pinsamt .. Men jag måste ändå berätta, men jag skäms ihjäl.
.. Jag hittade 2 vita hårstrå på huvudet imårse ..
ÅÅÅÅH!!!!!!!!!!!

De var inte ens gråa, utan det var direkt till döden - VITA!
Nu måste jag bli förtidspensionär..  Nu är livet slut! Nu måste jag köpa peruk eller använda mössa varje dag! JA jag tänkte allt det när jag såg dom!
Men jag drog bort dom jävlarna, ville bränna upp dom men kastade dom bara i soptunnan. FAN alltså, sån press nu !
Och jag har inte ens levt ett hårt liv .. 
Jag är bara 22 år.
Mmm kul. Skratta ni, skratta tills ni får egna ..
Kärringjävel!


=

Kommentarer
Postat av: Josie

hahaha du är så jävla söööt sofie!! Tror du det har att göra med din eventuella färgning av håret? ;P

2010-02-15 @ 23:18:52
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0