Söndagen den tjugoförsta-

Goooood morgon godmorgon hör fåglar sjunga glatt !!!!!!!

Har haft en supermysig sovmorgon, men är ändå trött i kroppen.
Dagen i all ära ska jag ägna åt migsjälv, tv:n & datan. Haha ..
Men sånna dagar älskar jag :)

Robin Hood åker till Egypt tisdag, och eftersom jag jobbar imorgon funderar jag på att åka ut till honom ikväll? Eller imorgon kväll?
Jag får nog låta dagen bestämma vad jag orkar :)

Skulle gått på loppis med Josephine idag. Men helt ärligt, när jag är ledig så har jag så svårt att lyfta på häcken :)
Jag vill bara samla krafter och orka med en ny vecka som kommer :)
(hemsk men sant)

Nu känner jag mig som en tråkigare kompis än vad jag vet att jag redan är, men tänker man inte på sig själv så brukar det gå åt skogen i längden.

Kommentarer
Postat av: Josie

Du vet att jag inte tycker du är tråkig! Jag är exakt likadan som du. Och man MÅSTE ta sig själv i första hand!! Jag hade också stannat hemma och bara njutit av ledigheten om jag var du :) <3<3

2010-02-21 @ 18:24:12
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0