the skyscraper

Oj vad glad jag är att ha så fina vänner som jag har. Den allra gråaste dag är det ni som får mig att hoppa & skutta igen :)
<3

Jag ska snart gå till jobb, hade hellre varit ledig idag som jag skulle, men äääsch, I need the money :)
Sen vid 19 blir det A9 & antagligen en massa drinkar & högljudda kvinnor!
Så detta blir nog första & sista inlägget idag.
Jag får återkomma imorgon som man så fint kan säga ;)

Och då måste jag visa mina nya skor ifrån nelly, dom är SÅ FINA! oh la la !
Höga, men fina!
Vad gör man inte liksom?
Skyscraper Sofie, men jag är van. Tur att jag bara är 1.68 i naturliga mått!

Nää, dags att gå!
Ha nu en riktigt mysig dag !


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0