continue

Ja, nu när jag väl tinat upp lite här hemma så kan jag fortsätta.

Jag har haft en crappy dag, tyckte att allt började så bra när jag på vägen ner till jobb hjälpte en gammal dam som kört fast med sin rullator i snön. "väldigt rar" är jag tydligen ;)
Men det var väl dagens plus i kanten.

Jag försökte hitta något kul i stan att ha på mig imorgon, men kunde inte hitta vad jag letade efter (varför är det alltid så?).. Istället kom jag hem med annat.. hrm.

Sen kom en kund och jag kan slå vad om att hon hette "trögklydderöv" i efternamn.
Och efter det var jag bara så jäkla less.

Och sen fick jag höra att det var snöstorm ute.
Ja, sen vet ni ju hur kul det var att gå hem?

WHAT A DAY!

Bosse är iallafall rolig, han ska tvunget "ha fräsht vatten" som mamma säger. Haha

Han är så ful på denna bilden



Kommentarer
Postat av: Josie

Jaa, snön är inte att leka med i natt ska jag berätta! Gick från A9 hem hahahahhah snödriver överallt!! Fast jag tycker om snö :)

2010-01-30 @ 03:07:55
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0