Ett litet klagobrev

Nää, jag vill inte ut i detta väder!
VILL INTE VILL INTE VILL INTE!

Fan vad jag är på dåligt humör.
Jag vill bara ligga hemma idag helt utan samvete för något. Jag vill äta gott utan att bry mig, och jag vill inte använda dunjacka längre. Det känns som att man tittar på sig själv varje dag " Åh, vad har du på dig idag? Ehh, dunjacka?" Kläderna dör under jackan, dom skriker att dom vill ha en fin skinnjacka och en tunn tunika under bara!

Och jag hatar att jag är vit som en vampyr.
Jag vill inte av vampyr!
Jag vill va solkysst!

Och mitt rouge är dum mot mig. Jag vet inte hur man lägger rouge? Jag måste kvickt som fan ha något sorts puder eller foundation för jag ser hemsk ut. I mitt ansikte ser man bara två feta ögonbryn just nu, inget annat för jag är för vit och vet inte hur man sminkar sig.
När jag står brevid en snödriva ser man inte skillnad på snödrivan och mig.




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag håller fan med dig, allt det du precis skrev sulle jag fan inte kunna skriva bättre! är så jävla trött på allt just nu:( vill bara ligga hemma med en fet jävla godispåse och äta mig tills döds! :)

<3

2010-01-31 @ 10:25:50
Postat av: kajsa

Jag håller med dig,känner precis likadant! kunde fan inte ha skrivit det bättre! Är så jävla trött på allt nu och jag vill bara ligga hemma med en stor fet jävla godispåse och äta tills jag sprängs ;) haha! <3

2010-01-31 @ 10:28:26
Postat av: kajsa

haha vafna det jag skrev först syntes ju inte ? haha så jag skrev en gång till ;P jaja många kommentarer från mig idag (A)

2010-01-31 @ 10:29:54
Postat av: Josie

Asså... även om du inte tycker det, så tycker jag att du är jättefin Sofie! Och så länge du står bredvid mig så behöver du aldrig känna dig blek! ;P Jag är spöke numero uno! Och jag tycker alltid att du sminkar dig fiiint :) Baah så att du vet! PUSS!!!

2010-01-31 @ 22:39:50
URL: http://jrosvall.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Det bästa är väl att ALLA ser ut som vandrande lik just nu... Hoppas att det fixar sig... Kram

2010-01-31 @ 22:59:05
URL: http://ansoni.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0