Hälsotallrik

Japp, nu har jag testat "hälsotallriken"  som Kajsa tipsade om på Systrar & Bönor. MUMS MEDEBUMS sa jag! Supergod och supernyttig!




Gud det låter som att jag går på allt som Kajsa säger :D Och ni tänker säkert "shit lättövertalad tjej", men nu är det såhär att Kajsa är väldigt smart och jag litar på henne :D Så det kvittar om någon säger något annat för nu tror jag på Kajsa :D hahaha!

Funderar på om jag ska ut och promenera en stund? (Promenera, vad är det för ord egentligen?)
Nu känner man ju sig helnyttig när man ätit "hälsotallrik", haha. Nja .. mjaa .. kanske lite senare kan jag väl gå en sväng ;)


Kommentarer
Postat av: Josie

Om du går åt mitt håll så kom in och säg hej hihi

2010-01-14 @ 19:59:47
URL: http://jrosvall.blogg.se/
Postat av: Kajsa

du är så jävla söt! :D haha mina tips är bäst;) haha nä men kul att de funkar på dig med hjärtat! Och fan vad jag blev sugen på hälsotalltriken nu med :D Det måste vi äta nästa gång <3

2010-01-14 @ 23:41:26

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0