hot or cold

Ännu en morgon med en kopp kaffe :)

Det är så skönt att köpcentret inte öppnar förrens 12 på söndagar, för det är så skönt med sovmorgon ;)
Och 4 timmars jobb brukar gå förbi rätt snabbt .. Jag har dessutom börjat med att gå till jobb varje dag, jag känner mig mycket piggare av det!

Vi har haft lite problem med våra element här hemma de senaste dagarna så lyssna på detta, jag har de senaste morrnarna längtat efter att få komma ut i det kalla vädret för det är så varmt här hemma att man svettas!
Det är något problem med vår gaspanna så antingen är det iskallt här hemma, eller så är det afrika varmt, 30grader. Kul va?

Dags att göra sig iordning för jobb!
Have a nice day

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0