Neon

Hallojsan, vad händer med bloggen? Den är helt konstig när man loggat in?
Äh, så länge det går att skriva! :)

Jag har sovit riktigt gott inatt, och jag snoozade 3 gånger imårse ;) Vilket jag aldrig gör!

Börjar jobba 13 idag, och även om jag vet om att det är kul med en massa nytt på jobb så måste jag säga att jag skulle vilja vara ledig i en vecka nu. Skulle vilja varva ner och få ny glöd!
Men det är ungefär omöjligt just nu.

Nä, nu är det dags för lite frukost!


Nä, faan, panik, vad fasiken ska jag ha på mig imårrn? Jag får komma naken helt enkelt! Aaah !


Kommentarer
Postat av: Josie

Heeej! (ooops, jobbar!) Jag kommer in sen och tänkte försöka hitta något armband eller så. Du kanske kan hjälpa mig då ^^

2010-01-29 @ 11:05:40
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0