tropiska sverige

Uppe med tuppen idag! Det blir en dag på stranden, ska vara över 30 grader idag ju .. i sverige? Helt ofattbart!
Men hur ska jag få tag i Josephine denna morgon? Smartungens abbonemang på mobilen har gått ut så det går inte att nå henne ;) haha! Då är Facebook ända lösningen eller ;)

Vi var på lilla torg igår, satte oss på Friday's, god mat och gott sällskap. Men var maten verkligen god? För när jag kom hem krampande magen ihjäl sig och ett besök med fingrarna i halsen behövdes inte ens, det kom av sig själv .. Men vem vill höra om när jag kräker :)


Nää, kanske dags att göra sig ordning!
Tjo flöjt!

Kommentarer
Postat av: Josie

Ring mig när du ser detta! Du vet hemnumret..

2010-07-11 @ 21:59:58
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0