you know ..

Fan alltså, man måste verkligen skicka ut inbjudningskort till folk idag för att man ska kunna samla ihop ett gäng som kan gå ut tillsammans!
.. Eller skaffa fler vänner? ..Nee, det handlar nog inte om det.
Nä, det blir lagom att vi flyttar istället, vi får se vad som händer på jobb, och kommer Robin in på skolan nästa år så sticker jag fortare än en höna skiter!

Alltså, det blir nog inte till att knäcka klackarna idag!
Vad jag vet är att jag måste äta frukost nu iallafall!


(Nytt "hårsmycke" .. ja jag älskar sånt ;) )

Kommentarer
Postat av: Josie

Så tråkigt att jag inte kunde :( hade verkligen sett fram emot det! Hur hade ni det? Åkte ni till Malmö? :*

2010-07-25 @ 08:01:20
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0