you wanna be famous

Grannen hade fest inatt, han ska ha en klapp på axeln för att han ens kom in och berättade att han " ska ha fest ikväll". Men seriöst, när vi berättar att vi ska upp 06.00, det är måndag, vi ska jobba, det är ok för oss om du spelar musik till 12, men resten av grannarna vet vi inte vad dom säger, men ändå hålls det liv till 04.00. Tack för den nattens sömn ..

Är inte på min bästa sida idag, men trots det känner jag mig färgglad!? Rosa nagler, rosa läppar, highlightar med guld, nja ..
Jag har väl också varit ung ;) (säger jag som bara är 22 år) Får man skylla på att man började tidigt och slutade tidigt? Jag har väl också varit cool ... haha!


Kommentarer
Postat av: Josie

Får jag också skylla på det? :)

2010-07-29 @ 10:07:27
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0