break

Har haft en heldag i Malmö! VILKET VÄDER!
Har varit så varmt att man till och med svettades i sin bara skinnjacka, haha!

Körde först inom Trelleborg och hämtade mitt ifrån The Garden Collection ;) Finfint!
Mötte upp Kajsa, sen stack vi till Malmö!
Mötte upp Simon, sen lullade vi runt.

Nu är jag mega trött, har ingen energi, ingen lust och mina ögonlock hänger halvvägs och det är jobbigt att hålla upp dom!







Köpte ett fint linne på Gina som jag tänkt ha på mig imorgon, och en supersöt berlock från Thomas Sabo till mitt armband cokså. Kommer väl någon bild på det sen :)
Men just nu är jag så trött så jag blir otrevlig.

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

jaa eller hur :) de är sjukt braaa :) ÅÅh kul, kommer det komma in snygga ringar nu ivår :D kram

2010-03-25 @ 22:18:09
URL: http://ndotter.se

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0