host host

Oj vad jag varit dålig på att blogga de senaste dagarna ..
Fullt ös medvetslös, som man brukar säga!

Igår: Fick äntligen träffat Josephine igår, hur längesen var inte det? Hon bjöd på mudcake och mumsigt te! ^^ <3
Snackade en massa "deeptalk" och kunde knappt inte cykla hem så trött jag var vid halv 12 en vardag ;)

Idag: Har spenderat dagen med älsklingen i lund, magnetröntgnen gick bra och efter det blev det en tripp till Nova :)
Nu ska jag njuta av en kopp kaffe och lägga mig i soffan med ett leende :)

Tar en paus, skriver när jag har ny energi och denna förbannade förkylning lagt sig! .. host host ..

Kommentarer
Postat av: Josie

Och jossan är en bölepotta haha :) Men fy tusan vad jag saknat dig!! <3 Tack för finfin kväll igår :)

2010-11-16 @ 23:15:39
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0