in yaaoo *

Ledig idag! WUHU! Fast då undrar ni vad jag gör vaken vid denna tid? Älskling ska till sjukhuset i Lund, röngtas igen .. och antagligen blir det en operation igen pga denna dumma saken i foten .. Blä för sånt. Så jag följer med som stöd ;) Plus att han nämnde något om att köra inom Nova Lund på vägen hem .. ;) hahaha!

Så nu sitter jag här nästan färdig, har till och med bakat scones! Jag är helgalen! ;)
Fotade sconesen men nu hittar jag inte sladden till kameran .. så äääh, ni får skapa en egen bild i era huvud ;)

Ha en bra dag :)

ooh oh, förresten. På kollaget under, några av er har frågat vart jag köpt min dödskallering? På Chicy.se. och den finns på lager igen så passa pååå ..

Tröja: H&M
Skor: Vagabond vår -11
Ring döskalle: chicy.se
Öronhänge och "armor" ring: Topshop.com
Kjol: Gina Tricot

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0