sunday fever

Howdy!
Sitter i min soffa och kolla "deadliest catch", jag är trött, har ont i ena ögat och min överläpp har svullat upp. Jag vet inte varför?

Det blev så jeeevkla typiskt igår, mot kvällen ville vi så gärna hitta på något, vi var peppade till tusen. Men vad hände? Det skeeet sig, istället blev det bowling och vin i Malmö. Tror att det var det äckliga vinet jag fick som gjorde konstiga saker med mitt öga och läpp ;)

Tur att jag är ledig idag, så himla skönt att bara ligga i soffan och kolla massa serier ;) Och bara äta en massa, jag är en hungrig jävel!

Kommentarer
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - EN BLOGG FRÅN UPPSALA

Ja absolut :D man behöver verkligen inte ha en "värsting" kamera. Men det är en fotokurs om den digitala systemkameran så en system är något man bör ha:P

2010-09-26 @ 13:33:53
URL: http://HTTP://MOLLYSENS.BLOGG.SE
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - EN BLOGG FRÅN UPPSALA

Hihi :D

Ja det hoppas jag! ;D

Hur är det med dig?

2010-09-26 @ 13:48:05
URL: http://HTTP://MOLLYSENS.BLOGG.SE

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0