en riktig fet en

Mötte upp Josie efter jobb igår, satte oss på A9 och åt lite gott (Deluxe burgare, haha) !!
När jag skulle cykla hem sen så kom jag på att jag inte alls hade cyklat till jobb, nope .. jag hade fan gått till jobb. Kul sådär 22 på kvällen i bara t-shirt och skinn jacka... haha!
Gick hem till Robins bror istället och väntade på att Robin skulle bli klar med vad dom nu gjorde så han kunde köra mig hem sen ^^

Ödlan fick underhålla mig under tiden och medans jag satt och gullade med den och blev kär i hans fötter, då BAJSADE den jävelen på mig! En fet ödlebajs mitt mellan benen på mig på mina favorit byxor! Det var det värsta alltså ...


Kommentarer
Postat av: Caroline

Fräsig ;)

2011-04-28 @ 11:55:24
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0